13.12.07

Milijana Cavic Albahari


Na moju poruku sa slikom u prilogu, javila se nasa profesorica Milijana Albahari Cavic. Sa njenim dopustenjem, evo njene poruke, kako vidite upucene svima.


"A na poledjini slike je pisalo:" Sliku cuvajte, a originala se sjecajte!"

Jako me je obradovalo tvoje pismo.

Sve naznacene stranice sam sa uzitkom pregledala i radujem se sa vama, vasem istom zajednickom vedrom duhu i prijateljsvu. To staro isto osjecanje prijateljsva me je rakodjer osvojilo i u susretu sa IV I.

Rado se sjecam onih lijepih dana nasih mladosti i vase i moje. Ponekad mi nedostaje ona stara katedra i one pametne facice.Ja sa svojom porodicom zivim u Spaniji, kod Malage. Sigurno je da nikada u skoli nisam nikome rekla: Nije ti to spansko selo", ali sam ipak usla u njega. Ozbilno, sve je jako lijepo,; klima, more, cvijece ljudi....

Ovoga ljeta dolazimo u Sarajevo , ako bude srece, u julu mjesecu. Voljela bih sresti bar nekoga od vas.Molim te, kada budes u kontaktu sa ostalim mojim milim bivsim djacima, pozdravi ih.Tebe i tvoju familiju pozdravlja tvoja stara profesorica i hvala sto si se javio.( Najvisi decko od svih mojih djaka)

Pozdrav ! Milijana"
Ja bih "zlobno" dodao, da kako objektiv kamere svjedoci, nase "stare" profesorice se drze kao zmajevi! Mnogaja Ljeta!

No comments: