15.8.07

Jos jedno pljuskanje

Dakle, ko o cemu, ja o jedrenju..ili sto Marijana rece - bacam srceparaljke...Danas o jedrenju, medjutim ovdje sam malo "zlonamjeran", ali o tome kasnije. Svaki vikend, kad ne slavim 30 godina mature, "zovu me uli-ce"..odnosno vode San Francisko zaliva. Evo fotoreportaze sa jedne zestoke dvodnevne "pljuskavice"...Muske, ovaj put:)



San Fran preko "pijane" palube



Ovako izgleda sa druge, uzbudljivije, strane


Zatezi!!!


I mi se vozimo...



Povuci..potegni...



Tiburon. Agasi i Stefika na prozoru spavace sobe, u sredini :)



U susret Nj.V. Golden Gate



Tlo pod nogama


Povecerje u marini

Ja se nadam da cemo odraditi onaj "rafting"...ako ne niz Neretvu, Taru ili Unu, onda bar ovdje u SF...Logara, pa ima i u Pacifiku riba...Ha, Sina?

2 comments:

sinisa said...

Vi se dobro naradiste na toj "pljuskavici".Ima li zuljeva?
Ja sam nekako uvijek zamisljao krstarenje jahtom kao sjedis zavaljen za kormilom,nonsalantno ga pridrzavas lijevom nogom,na desnoj ti sjedi zgodna plavusa,u lijevoj ti ruci Sanjina cigara "Cohiba" a u desnoj casa gdje ti kakva dobra crnaka upravo sipa pice.Onda se iznenada zacuje pjesma i zov morskih sirena i ti naravno ne budes budala ko Odisej,jedan je dosta za legendu,isto vazi i za Penelopu,nego se otvorenih i ociju i usiju i jos ponecega bacis u "stivu" i...ostalo je cenzurisano.
Malo smo zastali na blogu.Sasvim normalno.To je ko vecernji smiraj poslije dnevnog uspjesnog jedrenja.
Emotivne baterije su napunjene,sretni smo,zadovoljni,predemo ko macka kad proguta misa.A i nisu se svi vratili sa odmora Ozren,Loger,Gliga i Lola(njih dvoica su na odmoru radili-neradili).Ranko se ulijenio(ko i ja uostalom) ali kad se sve slegne i filmovi premotaju krenuce i finese.
Zoka, cekamo Vas u subotu!

zlata said...

Ovo bas lijepo slozeno: red proslave, red jedrenja. Kud ces bolje! Da nam Marijana slozi jedan fini esej, Davorka opet koju sliku iz Sarajeva, pa da bude kompletan dozivljaj.
Samo ti nama vadi mast i nista se ne brini.